Wie heeft er ervaring met all-inclusive last minutes naar Turkije? Mijn vriend en ik willen er graag nog even tussenuit deze zomer, maar we hebben een beperkt budget. Een all-inclusive vakantie lijkt ons ideaal, zodat we niet steeds op zoek hoeven naar restaurants en we de kosten een beetje in de hand kunnen houden. Ik hoor goede verhalen over Turkije, maar ik ben benieuwd naar persoonlijke aanraders. Zijn er bepaalde regio's of hotels die echt de moeite waard zijn? En hoe zit het met de kwaliteit van het eten en de service? Alle tips zijn welkom!
7 weergaven

Turkije is top voor all-inclusive! Ik check altijd even voor een goede deal. Daar kun je makkelijk filteren op all-inclusive en verschillende bestemmingen. Ik heb zelf een super leuke last minute gehad in de buurt van Antalya. Het hotel was echt fantastisch, met meerdere zwembaden en een uitgebreid buffet. Het eten was gevarieerd en lekker, en de service was uitstekend. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een relaxte vakantie waar je nergens aan hoeft te denken.