top of page

gfngroningen groep

Openbaar·11 leden

Ik sta op het punt om nieuwe sportleggings te kopen, maar ik twijfel een beetje over de prijsklassen. Je hebt natuurlijk de hele goedkope van bijvoorbeeld de Action, maar ik vraag me af of die wel echt lekker zitten en lang meegaan. Aan de andere kant heb je de duurdere merken, en dan denk ik: is dat het echt waard? Ik ben vooral op zoek naar een legging die goed blijft zitten tijdens het hardlopen, niet doorschijnt en lekker ademt. Iemand ervaring met duurdere sportleggings? Rechtvaardigt de kwaliteit de hogere prijs?

7 weergaven
havaf45931
5 dagen geleden

Over sportleggings gesproken, ik heb laatst een paar tights gekocht bij https://www.bjornborg.com/nl/ en ik ben er super tevreden over. Ik had ook mijn twijfels over de prijs, maar ik moet zeggen dat de kwaliteit echt top is. Ze blijven goed zitten tijdens het sporten, ze schijnen niet door en ze zijn heel comfortabel. Ik heb ze nu een paar keer gewassen en ze zien er nog steeds als nieuw uit. Ik denk dat het uiteindelijk wel de moeite waard is om iets meer te investeren in goede sportkleding, omdat het langer meegaat en fijner draagt.

bottom of page