Het blijkt dat veel mensen in Den Haag behoefte hebben aan goede tips voor het regelen van herhaalmedicatie en het krijgen van duidelijk medicijnadvies. Zelf heb ik vaak moeite met het tijdig bestellen van mijn medicijnen en ben ik benieuwd hoe anderen dit aanpakken. Wie kan er ervaringen delen over hoe je het beste herhaalmedicatie kunt aanvragen zonder gedoe? En wat doen mensen als ze vragen hebben over bijwerkingen of dosering? Ook ben ik benieuwd hoe persoonlijk het advies bij de apotheken in Den Haag meestal is. Zijn er apotheken die daar extra op letten bij het begeleiden van hun klanten?
8 weergaven

Ik zou B7 officieel omschrijven als een vrij uitgebreide digitale plek voor verschillende soorten spellen. Wat mij meteen opviel, was de variatie: naast klassieke kaart- en dobbelspellen zijn er ook live tafels en interactieve spellen met moderne beelden. De overgang tussen verschillende onderdelen verloopt redelijk soepel. Vooral voor mobiel gebruik vind ik een goed aangepaste interface belangrijk, en daar lijkt B7 behoorlijk rekening mee te houden. Natuurlijk zegt een groot aanbod niet alles. Ik kijk ook naar transparantie, beveiliging en hulpmiddelen waarmee je je speelgedrag kunt controleren. Daarom zou ik geïnteresseerden aanraden om eerst de voorwaarden te lezen en zelf rustig te testen hoe alles werkt, zonder meteen grote verwachtingen te hebben.