Controleren hoe het voorbeeldraster de pagina’s met elkaar verbindt
Ik kwam uiteindelijk op https://xxxbabes4u.com/ terecht terwijl ik gewoon tussen een paar tabbladen aan het schakelen was, zonder dat ik dat van plan was. Eerst klikte ik alleen op één categorie en scrolde ik een beetje om te zien wat er te vinden was. Daarna opende ik een paar items achter elkaar om te kijken of de pagina’s op de een of andere manier met elkaar verbonden waren. Wat me opviel, was dat er na het openen van één item meteen meer voorbeelden op dezelfde pagina te zien waren, dus je gaat gewoon door zonder erbij na te denken. Ik ben niet eens teruggegaan naar de vorige pagina, maar bleef gewoon klikken op wat er in de buurt stond. Later probeerde ik een andere sectie en dat werkte op dezelfde manier. Is het altijd zo opgezet of kwam ik toevallig op vergelijkbare pagina's terecht????????????????????????

Op een gegeven moment viel me die rasterindeling ook op toen ik gewoon door de verschillende rubrieken aan het klikken was. Wat me opviel, was dat elk voorbeeld naar een pagina leidt die hetzelfde patroon volgt. Je komt niet ineens op een totaal andere pagina terecht, waardoor het browsen voorspelbaarder wordt. Ik herinner me ook dat het wisselen tussen categorieën geen invloed had op de algemene structuur. Het voelde alsof overal hetzelfde systeem wordt toegepast. Daardoor raak je ook na een aantal klikken de weg niet kwijt.